چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
افتتاح

حوزه/ ۴۳ طرح سازندگی، مهندسی و خدماتی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به صورت ویدئو کنفرانس در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، ۶ طرح آب رسانی روستایی، ۳۰ باب خانه محروم، ۵ باب مدرسه تک کلاسه در روستاها، ۱۶۸ واحد مسکن کارکنان، ساختمان‌های گردان امام علی (ع) و سپاه ناحیه انگوت و یادمان شهید گمنام استان افتتاح و همزمان کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی کارکنان هم به زمین زده شد.

فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح این طرح‌ها و در جمع پایوران، وابستگان، فرماندهان و بسیجیان استان و در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس آغازی بر شکوه مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است.

سردار سلامی افزود: گرچه فاصله قدرت نظامی ما با دشمن بسیار بود، آنچه ما را پیروز کرد اراده الهی، ایمان و اعتقاد به وعده حق بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شهادت عنصر اصلی قدرت ما و عامل اصلی پیروزی ما در هر صحنه‌ای است.

سردار سلامی به عبور سربلند کشور اسلامی از تحریم‌های ظالمانه و پدیده‌های دیگر همچون بیماری کرونا و انتشار و گسیل تکفیری‌ها به سوی بلاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در افغانستان، سوریه، لبنان و یمن شکست خورد و سپس در غزه به کشتار کودکان و زنان افتخار کردند در حالیکه همه چیز علیه خودشان شد.

فرمانده کل سپاه افزود: آنها که تلاش کردند ما را در انزوا قرار دهند حالا خود از سوی مردم دنیا منزوی شده اند و به ما التماس می‌کنند خویشتنداری کنیم.
وی تصریح کرد: دشمنان در صدد سیاه نمایی هستند، اما واقعیت این است که ما در حال پیشرفت هستیم و قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha